„Curatenia” de Craciun

Ca o fetita harnica ce sunt m-am apucat de curatenia generala de Craciun. Nu cumva sa vina Mosu’ si sa nu fie curat.

Si am inceput cu mult spor sa scotocesc prin dulap hainute pe care nu le mai port …si credeti-ma ca am gasit vreo 3 sacose mari…cu greu am renuntat la unele haine care mi-au fost dragi , dar nu le pot pastra o vesnicie. Apoi am trecut la stersul geamurilor pe care astept sa se aseze fulgi de nea si sa-i privesc cu uimire ca in copilarie, la stersul mobilei din toata casa si alte trebusoare necesare pentru o curatenie totala.

Dar cea mai importanta curatenie am facut-o in sufletul meu. Am incercat sa arunc din suflet toata supararile de peste an, toata dezamagirile si tot raul si sa privesc cu bunatate spre sarbatorile care bat la usa si spre noul an care se apropie cu pasi repezi. Sper cu tarie ca anul ce vine sa fiu mai buna cu cei din jur, sa fie mai multa bunatate in lume .

Cu parere de rau am facut si un inventar al oamenilor din viata mea si am ales ca sa nu-i pastrez pe cei care nu merita.Am renuntat la cei care m-au mintit, care m-au dezamagit, care m-au tradat, care nu m-au pretuit si la cei care m-au privit ca pe un pe care l-au folosit doar la nevoie si sper ca aceste goluri sa se umple in anul ce vine cu oameni care merita iar in asteptarea acestor oameni miam impodobit sufletul cu frumusete, dragoste, iertare si rabdare asa cum imi impodobesc bradul in fiecare an.

 Sper ca cei care vor trece „pragul” sufletului meu de acum incolo sa merita acesul si sa pretuiasca locul oferit.

Tu ce parere ai?

