Experiment rusesc sau no comment .

Acum cateva minute o colega a postat pe Facebook link-ul catre un articol de pe skech.ro. L-am citit cu atentie pentru ca titlul articolului mi-a starnit curiozitatea.

Inca din primele randuri esti anuntat ca trebuie sa ai tarie de caracter sa citesti articolul pana la sfarsit. Si am inceput sa-l citesc…

Recunosc ca imi place sa citesc despre chestii de genul asta, despre anchete ale unor crime socante, pe scurt ma fascineaza pe cine de autopsii, crime macabre, experimente socante. Nu, nu gasesc nimic frumos sau placut sau satisfacator in asta Doamne fereste, dar asta imi place mie …tocmai de aceea imi doresc sa ajung sa lucrez ca procuror criminalist.

Va atasez link-ul mai jos :

Experiment rusesc anti-somn .

Am ramas socata de ce au putut face niste oameni cu alti oameni. Stiu ca rusii au facut multe experimente pe oameni dar asta e unul din cele mai urate pe care le-am citit. Eu nu sunt de acord cu experimentele pe animale , deci pe oameni e total exclus. Stiu ca astfel de lucruri se practicau in si dupa perioada razboaielor , cu oameni capturati din tabara adversa sau chiar de-ai lor in incercarea de a-i face mai buni pentru lupta , dar oricat de „necesare” pentru ei ar fi fost aceste experimente nu pot sa nu fiu dezgustata de gandirea pe care o putea avea cineva.

3 gânduri despre &8222;Experiment rusesc sau no comment .&8221;

Tu ce parere ai?

