Sa nu ma pierzi , auzi….

Priveste-ma fiinta ce ma ai in tine! Priveste-ma barbat las ce te las sa te ascunzi in adancul meu! Atat. Priveste-mi chipul dantelat de lacrimi , priveste-mi ochii goi , priveste-mi carnea frageda ce-mi tremura pe trup.

Priveste-mi picioarele firave cu care fug spre tine si de tine. Priveste-mi bratele care se incolacesc in jurul taliei tale , priveste-mi buzele care te cauta sa-si potoleasca setea. priveste-mi genunchii insangerati de la atatea cazaturi.

Priveste-ma cum inca stau in picioare! Priveste-mi trupul plin de cicatrici.  Unde te uiti ? Uita-te in fata! Sunt demna , sunt verticala barbate!

Priveste-mi palmele cum iti iau chipul in ele si te aseaza pe pietu-mi cald. Priveste-mi sanii plini si albi. Priveste-mi talia care se unduieste in inclestarea bratelor tale.

Cine sunt? Sunt femeia ta ! Sunt cea din care te-ai nascut ,  cea in care vei muri , sunt cea prin care respiri ,  cea care te va sufoca. Sunt sclava si stapana ta. Sunt copilul si sotia ta . Sunt cea care sta sub palma ta deschisa si asteapta cuminte indurare. Sunt cea de care fugi in bratele altora , sunt cea in bratele careia mereu te intorci. Sunt cea care isi lipeste trupul gol de al tau si asteapta nemilosul verdict. Sunt cea care si-a lipit sufletul de fiecare data cand tu l-ai scapat spargandu-l , sunt cea a carei dragoste tu ai tarat-o in bratele alteia.

Sunt cea care si-a curatat trupul de noroi de fiecare data cand tu ai doborat-o si ai uitat sa o ridici. Sunt cea de care te lepezi in fiecare zi , sunt cea careia ii implori amor in pragul fiecarei seri…

Sunt eu , iubeste-ma doar…

Sunt eu , sa nu ma pierzi , auzi….

Sa nu ma pierzi.

Imagine

Tu ce parere ai?

