De acasa cumperi cu drag si spor!

– Buna draga mea, ce faci?

– Eh , uite ma grabesc sa ajung acasa , sa fac niste cumparaturi online.

– Cum asa? Nu e mai placut sa mergi prin magazine sa te uiti?

– Nu !! Clar pentru mine nu. E obositor. Si daca mai e si aglomerat deja renunt la cumparaturi. Cel mai usor si mai comod e de acasa. Si am un site nou de pe care vreau sa-mi cumpar cate ceva.

– Offf , iar site-uri. M-am saturat de site-uri din astea. Inca unul la fel ca celelalte.

– Nu e adevarat. Aceasta este foarte diferit! Stiai ca folosind retelele sociale poti castiga puncte sociale?

– Ma faci sa rad ! Ce mai sunt si alea? Imi spun daca sunt sociabila sau nu? Hai draga…

– Nu ! Taci si asculta-ma ! Punctele sociale te ajuta sa iti promovezi anunturile pe website sau   poti cumpara cu ele produse din Magazinul cu Puncte Sociale. Mecanismul e urmatorul : Atunci cand vanzatorul sau cumparatorul alege sa-si distribuie (share) cererea sau oferta prin intermediul retelelor sociale ( Facebook , Twitter , Google + , Pinterest sau Stumble Upon ) in contul sau apar punctele sociale.

– Interesant! Dar mai bine spune-mi despre ce site e vorba?

– Te-am facut curioasa nu? Pai acest site este un „domn” foarte serios . Mr. Mart se numeste si este o platforma de shopping online. Si stii ce e cel mai tare la acest site?

– Nu!! Dar spune-mi repede pentru ca vreau sa ajung acasa sa-mi caut o geanta eco. Poate am noroc si gasesc!

– Mr. Mart are un concept nou pentru site-urile de acest gen. Stii de cate ori intri pe diverse site-uri de shopping online si la sectiunea cautare scrii ce vrei tu si iti apar produse pe care nu le-ai cautat?

– Da. Ma enerveaza cand patesc asa ceva si renunt la cautare.

– Pai Mr. mart iti ofera un concept nou de licitatie inversa care le permite cumparatorilor sa descrie in detaliu ce-si doresc , dar si posibilitatea de a face oferte relevante pentru cererea lor. Pe langa toate acestea , daca ai ceva de vanzare ,site-ul are si un sistem de filtre care te alerteaza cand cineva cere ce oferi tu.

–  Si ce poti scrie la descriere? Pretul si numele produsului?

– Nu doar atat. Poti scrie despre pret , descrierea produsului ,  localizare, perioada de valabilitate si chiar si o poza a produsului.

– Oaw ! Eu un site super ! Iti multumesc pentru informatii. Acum merg sa-mi caut geanta. Vrei sa caut ceva si pentru tine , acum ca e asa de usor?Ca semn de recunostinta.

– Multumesc draga mea , dar prefer sa-mi caut singura pentru ca e o placere cand totul e asa de usor pe Mr. Mart.

– Pa ! Shopping placut!

– Multumesc, si tie la fel.

Tu ce parere ai?

