Tu esti atent/a la laptele praf pe care il bea bebelusul tau ?

A mai patit cineva asa ceva?

Elena Banciu

Dragilor,scriu acest articol pentru ca sunt tare dezamagita,oarecum speriata si trista!

Tin sa mentionez inca de la inceput ca nu fac reclama sau antireclama nici unei firme de lapte praf!

Ceea ce vreau eu sa va spun si sa va arat este ingrozitor pentru mine ca proaspat mamica!

Pe cand bebe avea aproape 4 luni,am plecat la o plimbarica prin oras si am uitat sa luam la noi lapticul praf ,asa ca sotul a intrat in cel mai apropiat supermarket si negasind laptele folosit de noi (nan 1) a luat o cutie de la o alta firme (vedeti in poza) .Stiam ca este un lapte bun,folosit de multe mamici.

Bun…Aveam apa calda la noi,asa ca i-am facut puiului sa pape,in graba,si n-am fost atenta la nici un detaliu… 😦

Cand am ajuns acasa,am hotarat sa-i dam in continuare acest laptic pana terminam cutia.Asa ca i-am facut din nou un  biberon…

Vezi articol original 243 de cuvinte mai mult

Tu ce parere ai?

