All I want is to sleep

ImagineImagine

9 gânduri despre &8222;All I want is to sleep&8221;

      1. Si, cand te gandesti ca stapana se tot misca, normal ca a ajuns pisica sa isi doreasca mult de tot sa doarma, Mai draga, nu te mai misca, stai acolo, stai sa dorm!

      2. 🙂 Uite cum m-am luat eu de pisica ta. Am facut si eu fotografii la pisici, tot timpul fac. Timisoara e plina de ele, cel putin unde locuiesc eu.

      3. ;)) Pisica mea nu s-a suparat .Şi în Suceava sunt foarte multe. Cel puţin în spatele blocului la mine sunt pe puţin vreo 6.

Tu ce parere ai?

