Achiziţii noi + review

Zilele trecute mi-am cumpărat un rimel şi o pudră.Rimelul este de la Astor – Big and beautiful boom curved şi Miss Sporty- So Matte Perfect Stay Up to 10 hr perfect look, nunaţa 001 Light. Pudra a costat în jur de 12 lei şi rimelul l-am găsit la reducere cu 21 de lei.

Imagine

De rimel pot să spun că sunt foarte încântată , mai ales că mi-am dorit ca periuţa sa fie groasă şi curbată.

Imagine

Imagine

Pudra…..Pudra este cea mai deschisă nuanţă…dar este destul de închisă. O să o folosesc pe la vară când tenul v-a avea puţin bronz.

Imagine

Imagine

Am încercat-o şi nu e exact ceea ce îmi doream. Aş fi vrut să aibă o acoperire mai puternică. Pudra vine însoţită de un bureţel mititel pe care nu-l folosesc .

Voi aţi încercat aceste produse?

 

Tu ce parere ai?

