Copilul meu e fericit!

Imi place foarte mult sa am grija de copilul meu. De cele mai multe ori petrec si cate 2 ore pe zi alaturi de el, mai ales ca inca este foarte mic si are nevoie mereu de ajutorul meu si al sotiei mele. M-am hotarat sa ii cumpar mereu cele mai bune lucruri si sa am grija sa aiba de fiecare data tot ce are nevoie pentru a creste sanatos si frumos. Fiind inca mic are nevoie de scutece de calitate. Am gasit la maminet niste scutece foarte bune pe care le cumpar de ceva vreme. Iata de ce ii iau bebelusului meu astfel de scutece premium care:
-ii ofera copilului o protectie de cinci stele si mentine o piele fina si catifelata
– deoarece aceste scutece au un strat de gel absorbant, scutecele atrag umezeala si este tinuta departe de pielea bebelusului
– benzile speciale de prindere a scutecului il ajuta pe cel mic sa se miste in voie si sa se simta confortabil in orice pozitie
-scutecele acestea sunt mai subtiri dar sunt mult mai bune pentru a mentine umezeala departe de pielea bebelusului
-pentru bebelusi va fi foarte placut acest scutec premium care fiind facut dintr-un material moale care il va face sa se simta forate confortabil.
-stratul exterior al scutecului lasa pielea sa respire si are o lotiune specialacu efect protector pentru pielea micutul
De pe acelasi site iau si cereale milupa. Sunt cele mai bune aceste produse milupa cereale. Bebelusul este mereu fericit si mananca de fiecare data tot.
Tu ce parere ai?

