Pe Himalaya !

Cosuri, puncte negre, ten lucios…M-am saturat! Produsele de curatare pe care le-am folosit nu m-au ajutat prea mult asa cu am inceput sa cercetez piata in cautarea a ceva mai bun si natural.

Am cautat si am insistat si in final am gasit ce-am cautat. Evrika! am descoperit Himalaya. NU, nu muntele , ci produsele .:)

La Hboutique am gasit exfoliantul delicat pentru fata cu nuca . L-am ales pentru ca este un produs care curata in profunzime tenul de celulele moarte si de punctele negre. Exfoliantul , bogat in antioxidanti naturali stimuleaza procesul de regenerare celulara.  Sunt sigura ca o sa ma ajute sa scap de cosuri si de punctele negre .

Imagine

Voi stiti aceste produse?

Tu ce parere ai?

