Sa ne personalizam camera!

Ma gandeam sa imi fac si eu in camera un ceas personalizat. Mi-a venit deodata aceasta idee dupa ce am fost la un amic in vizita si am vazut ca el avea asa ceva. Mi-ar placea sa am in camera mea un astfel de ceas pe care sa il folosesc mereu.

Am intrat pe http://www.promotion.eu/ro/30-ceasuri-de-camera-si-diverse si am vazut foarte multe modele de ceasuri interesante. Inca nu m-am hotarat pe care sa mi- l comand fiindca sunt o multime de modele interesante. Cred ca cel mai bun ar fi un ceas special pe care sa il pun la birou. Am vazut ca au un ceas unde pot prinde si stiloul dar si notitele pe care sa le am mereu in fata ochilor atunci cand lucrez la calculator. Este exact ce vreau eu si cred ca o sa imi comand cat mai repede un astfel de ceas. Ar fi frumos sa iau si cateva pe care sa le fac cadou prietenilor mei.

Am vazut niste globuri personalizate la Hell Advertising foarte frumoase pe care vreau sa le comand si eu( chiar daca mai este pana la Craciun ). Imi plac foarte mult si as fi mai mult decat incantat daca as putea sa fac rost de cateva. Aceste tipuri de globuri imi aduc aminte de copilarie cand tata imi facea cadou niste globuri frumoase in care era pusa o poza cu Mos Craciun. Nici acum nu pot sa uit primul glob pe care l-am primit cadou la varsta de 7 ani. Acum pot sa le personalizez cum vreau eu si voi lua cateva modele. 

Tu ce parere ai?

