Sterilizare pisicuta

Hristos  inviat dragilor!

De curand m-am decis sa imi sterilizez pisica. Are patru ani , nu am dat-o la motan si nici nu vreau sa o dau, asa ca cel mai bine pentru ea e sa o sterilizez.

Am citit pe internet , m-am documentat despre procedura, despre cum se comporta pisica dupa sterilizare si etc, dar as vrea , daca este cineva printre voi , sa-mi spuna din experienta proprie cum a fost treaba. Stim cum totii cum e cu teoria si cu practica la noi. Asa ca va rog, care poate sa-mi ofere cateva informatii.

Imi este destul de teama de operatia aceasta si mai ales de gandul ca pisica poate muri in timpul operatiei…:((

Imagine

Tu ce parere ai?

