Ultimele achizitii

In sfarsit mi-au ajuns comenzile. Le-am dat inainte de Paste si ieri au ajuns la mine….Sunt asa bucuriasa!!!

Prima comanda e de la Ebay de unde mi-am luat niste cercelusi si un inel pisicos :)))

Imagine

Imagine

A doua e de pe Iherb de unde mi-am luat un primer de la Elf si doua lip balm-uri (balsamuri de buze)de la Sierra Bees, , unul cu gust de rodie si unul cu menta, ambele USDA organic.

DSC_0906

Abia astept sa incep sa folosesc primer-ul.

 

Kisses ,

Lady R

Tu ce parere ai?

