Dermatita seboreica

Buna seara copilasi!ce mai faceti voi?

Eu astazi am inceput un tratament impotriva dermatitei seboreice. De fapt lupta a inceput acum cateva luni bune cand vazand ca nu mai scap de matreata (sub forma de cojite destul de marisoare,care erau pe par sau cadeau )si de mancarime a scalpului m-am decis sa merg la un dermatolog. Portiunile de matreata erau doar in frunte si putin pe langa urechi.

Am cercetat eu pe net, am vazut ca simptomele pe care le am duc spre dermatita dar si spre psoriazis….ultima m-a cam speriat pt ca stiu ce insemna de la viitoare noastra nasa de cununie.

Mi-am luat inima in dinti si m-am dus la dermato sa-mi dea verdictul. Doamna doctor zambind, mi-a spus ca e o simpla dermatita seboreica si ca o sa scap cu tratamentul ei. Mi-a dat un sampon , Mediket se numeste , pe care am dat vreo 60 de lei si o solutie cutanata, Dermovate. Mi-a zis sa ma spal cu samponul o data la 3 zile timp de 3 luni si apoi 1 data pe saptamana minim 6 luni. Solutia cutanata trebuia sa o folosesc in fiecare zi,dimineata si seara timp de 10 zile, apoi 20 de zile doar seara.sa aplic pe scalp si sa masez.

Tinand cont ca o sticla de sampon are doar 100ml….am investit ceva banuti in el.

Totul bine si frumos mediat dupa a doua spalare. Au inceput sa dispara cojitele.eram incantata! Asa a fost cam o luna…dupa dezastru! Au reaparut cojitele, a crescut starea de mancarime si au aparut si bubite pe care bineinteles le-am mai rupt pt ca mancarimea era ingrozitoare.

Azi dimineata m-am dus la plafar si am cerut un tratament naturist…sper sa am succes. Mi-am luat un sapun si o tinctura de plante . Sper sa am noroc si sa scap.

A mai avut cineva aceasta problema?

13 gânduri despre &8222;Dermatita seboreica&8221;

  1. am incercat si eu ceva tincuturi, amestec propriu ce are in componenta si cele mentionate in tonicul capilar, sncer mi-am pierdut speranta ca as scapa de matreata, insa prietenul meu are succesul cu tincturile, iar sapunul de sufl l-am incercat dar imi facea multe cojite pt ca am piele uscata si sapunul acesta o usuca si mai mult

  2. Nu mai tin cont de parerea doctorilor. Mi-am luat de la plafac o tinctura de plante si un sapun de sulf si scalpul s-a curatat perfect. o sa continui sa ma spal asa.

  3. da! sunt foarte multumita!…aplic tinctura pe zona afectata pe parul uscat timp de 30 min apoi ma clatesc si ma dau cu sapun tot in acea zona.sapunesc bine si spal prul, apoi ma clatesc si ma spal cu spampon pt ca parul ramane ca nespalat de la sapunul de sulf.

    1. foarte bine, in sfarsit ai gasit ceva bun pentru tine.
      Poate am sa mai incerc si eu varianta asta, dar pana atunci am incercat o alta tehnica de la care astept rezultate.
      Am amestecta cateva picaturi de ulei de arbore de ceai in samponul acre il folosesc… sa vedem…
      Cred ca poti incerca si tu 🙂

Tu ce parere ai?

