La multi ani celei mai importante femei din viata mea!

Astăzi este una dintre cele mai frumoase zile …
Astăzi sărbătoresc cea mai specială persoană din viața mea.
Ființa care ma iubește necondiționat deși greșesc…
care îmi simte fiecare supărare și știe sa o transforme în zâmbet…
persoana care este lângă mine de fiecare dată când am sau nu nevoie, fără să îmi ceară nimic în schimb…
care mă iartă deși uit să îi cer iertare pentru că noi copiii considerăm că așa e firesc , deși nu este așa…
care mă ceartă atunci când sunt încăpățânată pentru a deschide ochii și pentru a nu face o greșeală care sa-mi provoace suferință…
femeia care are emoții pentru mine la fiecare pas al vieții…
care se bucură și plânge pentru mine…
care mă încurajează mereu și mă ambiționează deși ea poate nu e într-o stare foarte bună ca să facă asta…
persoana care știe să fie femeie puternică atunci când viața îi cere, sa fie mamă răbdătoare și iubitoare, când copiii îi greșesc, soție exemplu pentru bărbatul pe care l-a ales și a ales-o și copil la rândul ei…prin fiecare zâmbet și idee nebunească, copil alături de copiii ei.
Fiecare zi este o sărbătoare pentru că îmi ești alături…
Îți mulțumesc pentru tot ce îmi oferi și chiar dacă nu obișnuiesc să îți spun prea des.. te iubesc și o să te respect mereu pentru tot ce ai fost, ceea ce ești și ceea ce cu siguranță vei fii pentru mine, pentru noi.
La mulți ani, scumpa mea mamă ! 

Imagine

Tu ce parere ai?

