8 saptamani cu trandafirul meu!

Hello dragilor!
In urma cu cateva zile m-am inscris la un concurs „8 sapatamani de prospetime” organizat de cei de la Silan . 🙂
In urma inscrierii am primit o floricica la ghiveci , mai exact un trandafiras foarte frumos, galben, sa-mi incante sufletul in zilele astea ploioase .
In decursul a 8 saptamani trebuie sa-mi ingrijesc floricica si sa postez poze cu evolutia ei. Sper sa creasca frumos!
Iubesc florile! Am acasa , in bucatarie si in camera de zi vreo 10 ghivece cu flori 🙂 este o pasiune mostenita de la tatal meu.

Tu ce parere ai?

