Îngheţată cu lucuma pulbere naturala raw Naturya

În fiecare zi ne convingem tot mai tare că e absolul necesar să folosim produse naturiste,  care să ne ajute să ne menţinem corpul şi mintea sănătoasă.

Mai toate produsele din comerţ conţin mult prea bine cunoscutele e-uri care nu fac altceva decât să ne mănânce organismul pe interior. Şi ştim prea bine că ce e în interior se vede şi la exterior. Nu întotdeauna o faţă cu urme de oboseală se datorează unei nopţi nedormite , ci unei avalanşe de chimicale le care le-am introdus în corpul nostru.

„Mulţumită” mai multor factori printre care şi alimentaţia necorespunzătoare acum am probleme cu stomacul. Am un început de  gastrită,colită şii prezenţa bacteriei Helyobacter. Aşadar trebuie să am grijă cum mă alimentez şi cum mă tratez.

Sunt îndrăgostită de dulciuri şi aş vrea ca să folosesc produse naturale la prepararea prăjiturilor. Am început să caut pe internet produse care mă pot ajuta şi am găsit lucuma pulbere naturala Naturya . Sigur vă întrebaţi ce e aia . 🙂

Lucuma este un fruct cu aromă intensă care creşte în copacii mereu verzi, dulce cu gust specific, ce poate fi adăugată în prăjituri, fursecuri, ciocolata raw sau la smoothie-uri din fructe.Putţti încerca şi metoda locuitorilor din Peru, preparând o înghetata de casa aromată cu această pudră.

Mai este denumit şi „fructul ou” [„eggfruit”] datorită texturii pe care o are pulpa acestuia ce aminteşte oul fiert tare. Lucuma are o pulpă uscată cu o aromă unică de cartof dulce combinat cu arţar.

 

 

lucuma naturya

lucuma[1]

Lucuma are un gust dulce dar contine numai 17% zaharuri nerafinate şi naturale. Lucuma are şi un conţinut ridicat de fibre care ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge, prin încetinirea ritmului de pătrundere a glucozei în fluxul sanguin. Ca urmare lucuma este un îndulcitor alternativ folositor spre deosebire de zahăr.

Lucuma este slabă în acizi şi bogată ăn amidon. Este o buna sursă de minerale şi fier, răspunzător de  producerea glubulelor rosii cu rol de oxigenare a organismului. Lucuma mai contine fosfor si calciu care ajuta la intarirea oaselor si dintilor.

Lucuma este bogată în caroten, bun pentru întărirea imunităţii şi păstrarea sănătăţii pielii precum şi în  Vitamina B3 şi Vitamian B2 ce ajută la păstrarea fucţionării normale a sistemului nervos. S-a demonstrat că extractul de lucuma are proprietăţi de vindecare a rănilor.

Produsul Lucuma Pulbere Naturala Raw este produs de firma Naturya şi se gaseşte pe site-ul vegis.ro

 

582800

Pentru că am laudat acest produs şi v-am spus că se poate folosi şi la îngheţată , m-am gândit să vă şi dau o astfel de reţetă ţinânf cont că suntem în plină vară şi vrem ceva sănătos să ne răcorească.

Ne trebuie:

300 g silken tofu – un caş de soia(se gaseste online sau la magazinele cu produse bio)

300 g iaurt (am folosit unul probiotic )

3 lg pudra lucuma

3-4 lg sirop de agave (daca va place mai dulce)

vanilie

3-4 lingurite fulgi de cioco 80% cacao

un praf de sare

Cum se face:

Mixam toate ingredientele în robotul de bucătărie. La sfârşit adăugăm fulgii de ciocolată

(ciocolata neagră tăiată cu cuţitul).

Punem într-un recipient de plastic şi dăm la congelator pentru 5-6 ore.

 

Un gând despre &8222;Îngheţată cu lucuma pulbere naturala raw Naturya&8221;

Tu ce parere ai?

