Prajitura rapida cu visine

Neseara am avut pofta de prajiturica, de fapt de aseara 🙂 asa ca stiind ca am in frigider cateva visine am zis ca fac rapid o prajitura sa „rontaim” la tv.
Reteta e foarte usoara si prajitura se face rapid.
Ingrediente:
– 3 oua
-150 g zahar
-100-120 ml ulei
-100 g lapte (eu am pus caldut)
– 1 praf de copt
– faina ( dupa ochi)
-visine
– zahar pudra

Se da drumul la cuptor sa fie cald cand bagi prajitura.
Se bat ouale cu zaharul bine bine apoi se adauga uleiul cate putin si se amesteca bine, dupa care punem laptel si din nou incorporam.
Dupa ce s-a incorporat tot se pune faina amestecata cu praful de copt , atata cat aluatul sa nu fie mmoale (sa curga) si nici prea tare.
Se toarna compozitia in tava unsa cu ulei/unt/margarina si tapetata cu foaie de copt. Se da la cuptor.
Se scoate si se lasa putin apoi se pudreaza cu zahar pudra si se taie felii.
Pofta buna!

* revin cu poza mai tarziu cand sper sa isi revina programul de upload – ai nu a mers deloc:(

DSC_1108 DSC_1110

Tu ce parere ai?

