Ingrijirea tenului

De vreo 3 zile am inceput sa folosesc produsele de curatare de la Oriflame, gama Pure Skin.

Mi-am luat Pure Skin- face wash , toner-ul si tubul cu crema corectoare.. Urmeaza sa-mi iau si masca pentru indepartarea punctelor negre.

68400523-1824300917-newArticle_C05_507x35716

1. Gelul de curatare exfoliant

– ce spune catalogul de produse : curatare profunda si eficienta

– ce spun eu : imi place senzatia de prospetime pe care o am cand ma masez ; imi lasa fata foarte curata si fina, punctele negre nu se mai vad, se foloseste foarte usor ( pe fata umeda se aplica gelul si se maseaza bine apoi se clateste)

2. Lotiune tonica impotriva punctelor negre

– ce spun ei : pentru purifierea porilor

– ce spun eu : imi place place, ofera prospetime, face se curata foarte bine, e usor de folosit (se aplica pe un disc demachiant si se curata fata cu el).

3. Crema corectoare

– ce spun ei : acopera imperfectiunile si petele rosii

– ce spun eu : inca nu am folosit-o. Revin cu parerea.

DSC_1116[1]

Momentan sunt foarte multumita si incantata de ele. Preturile sunt foarte avantajoase si la indemna oricui. Le mai foloseste cineva?

Tu ce parere ai?

