8 saptamani cu tradafirul meu (part 2)

Daca va amintiti , daca nu click aici  , e vorba despre trandafirul la ghiveci pe care l-am primit.

Se pare ca nu mai pot participa la concursul organizat de cei de la Silan , dar ma bucur ca trandairasul meu si-a revenit.

In a doua saptamana cand trebuia sa scriu despre floare nu am scris deoarece am zis ca  nu mai am despre ce sa scriu. Floricelele galbene s-au uscat, frunzele s-au uscat si cadeau si jumatate din tulpini au inceput si ele sa se innegreasca. Nu stiu nici acum de ce.

Am continuat sa le ud in speranta ca isi vor reveni. Happy!!! 🙂 am scos din ghiveci tulpinile uscate si le-am lasat pe cele bune. Astazi am vazut ca ies si unele frunzulite mici. Deci sper ca e spre bine. Chiar daca nu mai pot participa la concurs ma bucur ca floricia mea nu a murit.

DSC_1127[1]

DSC_1128[1]

Kisses,

Lady R

Un gând despre &8222;8 saptamani cu tradafirul meu (part 2)&8221;

Tu ce parere ai?

