Smallest lip gloss

Ieri am gasit la magazinul de langa bloc un lip gloss mic mic de tot..poate or fi si mai mici, dar e cel mai mic pe care l-am vazut eu :)) Nuanta e ceva spre coral si pe buze  e foarte dragut. La consistenta e grosut adica nu curge si nici nu se duce de pe buze imediat, chiar daca bei apa, suc sau cafea.

Eu m-am indragostit de ambalaj si inainte de a stii ca e lip gloss am crezut ca e o oja…dar chiar dupa ce am vazut ce e de fapt am ramas setata pe forma lui. Pana la urma imi place si ambalajul si culoarea si consistenta. So…i’m feeling great 😀

DSC_2674[1] DSC_2676[1] DSC_2677[1]

2 gânduri despre &8222;Smallest lip gloss&8221;

Tu ce parere ai?

