Afraid

Oare de cand n-am mai fost cu adevarat fericita? Ma intreb des, dar nu imi aduc aminte cat timp a trecut. Poate ca e mult timp de atunci, sau poate ca ma insel , tot ce stiu e ca pare o vesnicie .

Imi simt sufletul ca abia atarna la cat de greu e. Imi simt ochii ca vor sa verse lacrimi de cateva ori pe zi. Nu pot sa respir de apasarea pe care o am in suflet,de greutatea pe care o port pe umeri si de miile de ganduri zbuciumate care imi fac zilele si noptile niste lupte. De fiecare data cand cred ca e mai bine, ca incepe sa rasara soarele si pe strada mea mai primesc cate una…si tot asa…

Si nu mai pot….si nu sunt genul care sa se planga! I’m always strong! Eu sunt cea care ii incurajeaza pe toti mereu. Ma tem sa vorbesc despre teama din sufletul meu de teama sa nu se intample. Sunt stresata, mereu ma gandesc la ce sa fac, cum sa fac se fie mai bine. De cele mai multe ori cei apropiati imi spun ca sunt mult prea nepasatoare. Dar ei nu stiu de fapt ca eu ma stresez si ma consum in sinea mea, ca pierd noptile gandindu-ma la probleme, la rezolvarea lor, la idei care imi vin in cap si pe care nu stiu cum sa le fac sa dispara….

……

fear

Tu ce parere ai?

